sobota, 2 kwietnia 2016

Podsumowanie 04.2016

Po dłuższej przerwie wracam do genealogii i do regularnych wpisów na blogu. Czasami trzeba odpocząć od metryk i drzew genealogicznych. Nadszedł czas na małe podsumowanie co wydarzyło się od ostatniego wpisu. 

  1. Zrobiłem małą modernizację na blogu. Co się zmieniło? Po lewej stronie zauważycie logo facebooka. Dzięki temu fan page może zbierać "lajki" nie tylko od moich znajomych. Ponadto wprowadziłem na bloga reklamy. Nie są one bardzo uciążliwe, więc zobaczymy czy na tym można coś zarobić. Dlatego zachęcam do klikania na reklamy, które znajdują się: jedna po prawej stronie, a kolejne pod każdym postem. Za wszystkie kliknięcia bardzo dziękuję.
  2. Uzyskałem informację z ITS dotyczące Heleny Misiury. Siostra mojego Dziadka pracowała podczas II WŚ w Niemczech w miejscowości Bokel. Po korespondencji mailowej okazało się, że miejscowość, którą znalazłem w Google Maps nie jest tą miejscowością, o której pisał ITS. Podpowiedzieli mi, że prawdopodobnie miejscowość tak mogła zostać włączona do jakiegoś innego miasta. Pasowałoby zacząć przyjrzeć się dokładniej mapie Niemiec.
  3. Udało się uzyskać kontakt z córką Heleny - siostry Dziadka.
  4. Sporo materiałów szukałem o rodzinie Mamy i udało mi się dotrzeć aż do połowy XVIII wieku. Jednak o tym kiedy indziej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz