środa, 27 sierpnia 2014

Podsumowanie 08.2014

Koniec sierpnia zbliża się dużymi krokami, więc czas na podsumowanie co udało się w nim zrobić.

 
BLOG
 
Jak pewnie zauważyliście grafika bloga uległa niewielkim zmianom. Przede wszystkim dodanych zostało kilka gadżetów. Po prawej stronie wyświetlają się 3 najbardziej popularne posty (m.in. o pradziadku Andrzeju Misiurze oraz o pochodzeniu nazwiska Misiura).
 
Ponadto dodałem tzw. etykiety. Co to jest? Do każdego postu dodawane zostaną etykiety tematyczne, co przyspieszy wyszukiwanie na blogu konkretnych informacji. Jeśli np. szukasz informacji o moim dziadku Józefie to wystarczy kliknąć na etykietę "Józef Misiura", a pojawią się posty związane właśnie z nim.
 
Oprócz tego zniknął graficzny nagłówek - kosynier na tle mapy świętokrzyskiego i jakiejś metryki oraz herb Bogorii. Grafika zostanie zmieniona na nieco prostszą (przy dzisiejszej wiedzy na temat przodków obecność jakiegokolwiek herbu mogłaby zostać odebrana jako przypisywanie sobie na siłę szlachectwa tak jak to zrobił nasz Prezydent Komorowski ze swoim hrabiostwem).
 
Ostatnimi elementami, które pojawiły się na blogu to podstrony dotyczące informacji o mnie, o tym czego szukam i o tym jak można się ze mną skontaktować.
 
MAŁGORZATA MISIÓRA
 
W tym miesiącu na Cmentarzu Grabiszyńskim we Wrocławiu znalazłem grób swojej stryjecznej siostry Małgorzaty Misióry. Urodzona 9 grudnia 1965 roku, córka Zdzisława Misióry (mój stryj). Zmarła 12 lutego 1971 roku. Pochowana została w kwaterze nr 27.








LEOPOLD MISIÓRSKI

Wrocław to także inna historia związana z moją rodziną. Mieszkał tutaj też inny stryj - Leopold Misiórski. Powoli zaczynam poszukiwania informacji o nim. Na razie zaczynam od akt osobowych z jednego miejsca jego pracy tj. z Hotelu Monopol. W przypadku Leopolda na pewno znajdzie się sporo materiałów ze względu na kilka miejsc pracy.

Urodził się 23 marca 1942 roku w Bogorii. Zmarł 6 kwietnia 1972 roku we Wrocławiu. Pochowany na cmentarzu w Obornikach Śląskich.


ARCHIWUM PAŃSTWOWE W SANDOMIERZU

Ostatnie moje wpisy na blogu dotyczyły Publicznej Szkoły Państwowej w Bogorii i ocen członków rodziny, które udało mi się odszukać. Był dziadek Józef, a teraz posty dotyczą jego siostry Heleny. Po zakończeniu wpisywania informacji o Helenie przyjdzie czas na ich brata - Jana. Kolejnymi informacjami, które w lipcu w Archiwum znalazłem, a które będą się pojawiały na blogu, będą protokoły z sesji Gromadzkiej Rady Narodowej w Wiśniowej, w których uczestniczył dziadek Józef.

HELENA MISIURA

Udało mi się odnaleźć parafię, do której należała Helena Misiura mieszkając w Szczecinie. Lada dzień zwrócę się z pismem do parafii o informację na temat jej dzieci.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz