środa, 21 sierpnia 2013

Józefa Misiura - kim jest?

Nagrobek Józefy Misiury
Po powrocie do domu coraz bardziej zastanawiałem się kim jest Józefa Misiura, której grób znalazłem na cmentarzu w Kiełczynie. Z metryk pasowałoby mi, że to moja prababcia - żona Andrzeja Misiury, matka mojego dziadka - Józefa. Mój tata z bratem twierdzą, że ona umarła w latach 60. XX wieku, a nie tak jak na tablicy nagrobnej w 1982 roku. Na dodatek pogrzeb ponoć miał się odbywać na cmentarzu w Kurozwękach. 

Żeby rozwiać wszelkie wątpliwości zwróciłem się wczoraj do Urzędu Stanu Cywilnego przy Urzędzie Miasta i Gminy w Staszowie oraz do Domu Pomocy Społecznej w Kurozwękach o sprawdzenie dokładnej daty śmierci Józefy Misiury. Dlaczego do USC Staszów i DPS Kurozwęki? Józefa Misiura zmarła w DPS Kurozwęki, który leży na terenie gminy Staszów. Teraz pozostało czekać na odpowiedzi.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz